Tek tek nasıl etiketleniyor bilmiyorum umarım yorum yazanlar hepsi görür benim anneliğimi sorgulamak hiç birinizin hadi değil öncelikle vicdan da herkes de olmaz onu zaten biliyorum benim çocuğumu da benden iyi düşünemezsiniz benim sizin çocuğunuzu düşünemediğim gibi siz bakmazsınız ben bakarım Buda sizi zerre ilgilendirmez sanki çocuğuma eziyet ediyo gibi yorum yapan üstün insanlar ! Umarım hayatı boyunca hiç sokak görmemiş bir hayvanın dışarda nasıl yaşayacağı hakkında bilginiz vardır siz yerdekine merhamet edin ki göktekide size merhamet etsin