Sedsedsed 12 sene sonra başka ev, başka insanlar, başka bir hayat… ne olduğunu bilemeyecek, sahiplerinin neden gittiğini ve neden gelmediğini bilemeyecek ve son nefesine kadar hep gelmenizi bekleyecek… O zavallının psikolojisini düşünemiyorum. Umarım onu öyle iyi bir insan sahiplensin ki, sizi bile unutsun.