HonKiPonKiDoNiNo ablacığım sen bence kendine sorun arıyorsun ben sana anlatıyorum anlamamakda kendini zorluyorsun, sana diyorum ki ben üste çıksın diye çok yazdım o an onları yazarken sizin yazdığınız görmedim bile ne boş konuşuyorsun herkez herseyi bilmek zorunda değil ya hani size iyi günler