Sinemm68 Kizim 22 aylik ve 2 aylik oglum var, gayet iyi gidiyoruz 😅 oyle perisan felan degilim. Sabahtan temizligimi bitiriyorum, dusumu aliyorum, sac makyaj yapabiliyorum, kahvemi bile sicak icebiliyorum 🤪 su icmeye bile firsatim olmuyor diyenler oluyordu 2ci cocuk gelince. Gozumu korkutan cok oldu fakat buyuk yanildilar 😂
Hickimseden yardim da almiyorum, yani yanlizim. Esimde oyle eve felan yardim etmez zaten 😅 yani mumkun, hatta 2ci cocuk geldiginden beri daha iyi planlama yapip her seyi daha erken bitiriyorum ve sabah temiz bir eve uyanabiliyorum. Tek şikayetim uykusuz kaliyorum, ona da artik yapcak bir sey yok 😭