mavi2601 bizimde kızarıklık vardı eczaneden bepantol falan alcaktım adam hamezing verdi çok iyi birebir geciriyor falan dedi ama ne kdr kulanıldığı cok önemliymiş o kızarıklık pişik yani bambaska bişeye döndü sanırım mantar oldu sık kullanmamdan kaynaklandıgını düşünüyorum doktora gösterdik mantar kremiyle hamezingi yazdı kremi 8 saatte bir kullan dedi bense her kaka yaptığında sürmüştüm doktora danısmadan bidaha asla kafama göre bişey kullanmam ders oldu bana