HeeSenCokBiliyon mavi2601 %1milyon fito ve stafine 🫶🏻 bu 2sini karıştırıp günde 2 defa kullan 1-2 güne hiçbir şey kalmaz diğer zamanlarda da bepanthol kullanıyorum genel olarak
nilayalin Bende sudokrem kullanıyorum ama ikizlerimden birinin popo arasında sivilceler oldu yeni sebebini anlayamadım kremden olmuş olabilir mi acaba
gurbetteanne10 nilayalin ya benim bebeğimde pişik oldu iki gündür kullanıyorum aynı sekilde nokta nokta kırmızı şeklinde oldu her bebeğe yaramıyor sanırım
minimini1kus nilayalin bende kullaniyorum bende oyle bi durum olmadi suanlik,bezden kaynakli olabilir mi
miyokardd Merhaba ben EVVAHE DOĞAL sayfasının nemlendirici kremini kullanıyorum. Doğdu doğalı hiç pişik olmadı, tabi o bölge sürekli kuru kalacak ve bu kremi süreceksiniz
nilayalin gurbetteanne10 benimki baya sivilce şeklinde uçları iltihaplı gibi yani birde ikizlerimden birinde oldu birinde olmadı ten farklılıklarından kaynaklı sanırım dediğiniz gibi
runner Doğduğunda mustela kullandım hiç işe yaramadı Baby icon kullandım o da işe yaramadı Bepanthol baby ye geçtim ve çok rahatlattı
duruislife mavi2601 popolin kullanıyorum arada bir civilin kujju kremini de sürüyorum 23 günlüğüz hiç pişik olmadı çok şükür
nilayalin minimini1kus bez de olabilir bir de her bebeğe etkisi farklı da olabilir benim ikizlerimden birine sivilce yaptı diğerinde olmadı
suheyla92 alperenefe her acmaya sürmeyin ama onu. Gunde 1 kez yatarken sürmeniz en doğrusu. Onun disinda ihtiyaç duyarsaniz gül suyu sıkın gun icinde kizarikligi aliyor ya da pudra serpin biraz
alperenefe suheyla92 teşekkür ederim canım öyle yaparim diğer yorumları da okudum sık sürmek iyi olmuyormuş 😘
gurbetteanne10 suheyla92 ay ben her açmada sürdüm iyileşsin diye hiç bilmiyordum böyle kullanıldığını teşekkür ederim
ayan95 mavi2601 bepanthol pişik önleyici sürüyorum bazen iyice kızardığı bir zaman olunca geçmezse de hamazinc sürüyorum çok az biri şekilde
gamze08 Betanpol pişik kullanıyordum ama hiç işe yaramadı bende sebamed kullanmaya başladım çok memnunum sürdükten sonra ikinci açışa kadar hiç bişey kalmıyo