fatomiray bende 33 yaşındayım büyük kızım 4.5 yaşında. Küçük kizim 2 aylık oldu. Evet biraz zor geçiyor rahat uyurken uykusuzluk yemek yiyememek ev işi yapamamak ama geçecek bunlar da. Bol bol sevip oksayin bir daha bu günleri gelmeyecek bak oğlun 7 yaşında olmuş bile. Üzülme bir kaç ay sonra daha rahat oluruz inşallah