fatomiray o kadar ben ki bu durum. Bende 34 yaşındayım kızım 9 yaşınd oğlum 8 aylık. Tek başıma bakıyorum hayatım resmen survivora döndü. Ymek temizlik bebe büyük kız derken kendim yok oldum resmen. Aşırı zayıfladım koşturmaktan. Benimki 8 aylık oldu hala öyle düşünüyorum oğlum iyiki var isteyerek oldu hatta tedavi ilaç falan kullandım. Ama resmen kızım o kadar büyümüş ki ve tek çocuk o kadar rahatmış ki bazen acaba mı diyorum😞çok yoruldum gerçekten, özgürce dışarı çıkmayı, kuaföre gitmeyi, eşimle zaman geçirmeyi özledim. Ama kabullendim napalım hayatımız en az 2 yıl böyle. Çok şükür iyi ki varlar sağlıklı olsunlar elbet büyüyecekler. Ben birde işe başlıyorum Eylülde halimi sen düşün😞