crybaby lAmMelodi yaş geçsin valla dayanılmaz bir şey bende bide bel fıtığı var ikisi birlikte çok zorluyor
asena1903 tgur49 bende iki normal doğum yaptım bel ağrım yok ama muhtemelen d vitamini eksikliğinden yada fıtığınız varsa ıkınırken zorlandığınız için o ağrı yapıyodur
alieray2608 tgur49 ben de normal doğum yaptım benimde öyle olmuştu sırtımın tam ortası omurgam ağrıyodu resmen yerlere yatıyordum, eşime masaj yaptırıyordum çok kötüydü ya ama zamanla geçti dik durmaya çalış
alieray2608 tgur49 magnezyum kullan canım emzirirken kronik yorgunluğa da iyi geliyor ağrılarına da iyi gelir
asena1903 tgur49 demek istediğim doğum öncesi fıtık başlangıcı varsa bilmiyo olabilirsiniz ama doğumu zor geçenlerde de fıtık olma ihtimali artıyo zorlanmadan dolayı