boralii tgur49 benimde oturunca kalçam çıkacak gibi oluyordu 6 ay geçti yeni yeni bitti. Muhtemelen zorlanmalardan sancılardan dolayıdır
adl9 tgur49 bende normal dogum yaptim 1 seneyi cokdan gecti ama sizin dediginiz gibi ilk 5 6 ay aşiri sirt agrim oldu nedenini cok merak etmistim epidural almadim bu arada. Doktora daniştim dogumdan ve emzirmeden kaynakli kilodan olabilecegini soyledi zaten ilk 2 sene icinde toparlanirsin dedi vitamin eksikliginde olabilir die d vit ve magnezyum onermisti
Sermec27 lAmMelodi bende 3 Sezaryen oldum diğer ikisinde yoktu böyle bir şey bunda çok yoğun bir sırt ağrısı var yatınca kalkamıyorum çocuğu beşiğinden alıp koyarken çok zorlanıyorum çok ağrı yaşıyorum inşallah geçicidir
lAmMelodi Sermec27 Ben sabah uyandigimda o ağrı ile uyanıyorum ya.Ama biraz kalkıp haraket edince geçiyor.Ara ara o iğne yeri ağrıyor sırtımda🥲Geçici değilmiş dediler.
gizemvatansever Epidural iğne yapılan yer hala çok ağrıyor. 2 aya girdim bugün, sanki orada odun kırıyorlar. Hafif bir yel esiyor orası titriyor sürekli. Umarım geçicidir