muammerfunda aslhnkrts merhaba benim de 4 aylık bir oğlum var son bı ayda 300 gram almış sadvee sağlık ocağı öyle dedi normal mi sizce bu ya
aslhnkrts muammerfunda bize sağlık ocağından artık 4. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar , endişe etmeyin demişlerdi normaldir o zaman sizinki de
prensprenses2 svncgldgn Aynen cok yorucu oglum da böyleydi ama sanki kızım bir tık daha fazla bu günlerde gececek bu zamanları da özleniyor bence