3 ay 17 günlük bebeğim var yaklaşık 4-5 gündür ne uyku kaldı ne uykusu gelince uyuyabilmesi ne yemek yemesi. Memeye geliyor bas bas bağırıyor emmiyor sonra zorraki ağzında emziği tura tuta sallaya sallaya sakinleştirmeye çalışıyorum yanına uzanmaz yada tişörtle kokumu koymazsam asla uyumuyor tişörtümü koyarsan yanına uzanırsam da 1 saat anca zorla o da gece saat başı uyanıyor ana kucağına koyunca bir süre kendi kendine konuşup sonra bağırmaya ve katılarak ağlamaya başlıyor sürekli kucakta olmak hatta oturmak istiyor ne yapacağım bu ne zaman geçiyor bir de gazı oluyor biten gaz geri geldi çıldırtıyor bu gaz durumu da özellikle beni 🤦🏼♀️