Aybasak annekadin21 tesekkur ederim çünkü stres atmak icin yaptığım şeyi pişmanlık duyarak daha çok strese çevirdiğimi Farkettim. Bu yazınız iyi geldi teşekkürler
annekadin21 Aybasak yani sonuçta yapıyoruz ve o durum da pişmanlığı minimuma indirmek lazm. Evet üzücü bir durum ama.. siz elinizden geldiğince az içmeye çalışın 🌸🌸
eymenikomoms bende hamilelikte ve emzirdiğim ilk 5-6 aylık süreçte içmedim ama sonrasında tek tük derken başladım gitti hala içiyorum malesef her içtikten sonra vicdanım sızlasa da.. 1 yaşında oğlum hâlâ emziriyorum
Aybasak eymenikomoms bizim de bir hayatımız vardı hala da var. Mecbur kalabiliyoruz kendi alışkanlıklarımızı sürdürmeye
ozgekeremm annekadin21 yoğurt yemek lazımmış zehri temizlesin diye bir de sonrasında 3 saat emzirmemek Ben hamilelikte ve ilk 7 ay içmedim Ama şu an her şey çok stresli gram uyku yok çığlıklarla uyanmalar baş edemiyorum gece herkes uyuyunca saat kaç olursa artık 2 mi 3 mübir iki tane içiyorum sonra da yoğurt yiyorum çok emmiyor ek gıdaya geçtidiye avunuyorum