trinityy Aybasak ben içtim bırakamadım maalesef sütüme etkisi olmadı ama mutlaka zararı olmuştur vicdan azabı çekiyorum evet..
miamia Aybasak ben içtim sütüme etkisi olmadı. Hatta emzirmeyi bırakalı 10 ay oldu hala sütüm kesilmiyor. Süt miktarına etkisi yok ancak sigaradan sonra iyi temizlenmelisiniz kokudan dolayı bebeğiniz memeden tiksinip meme reddi yapabilir
onefinemom Aybasak emzirme döneminde sigara, hamilelikte içilen sigaradan daha zararlı bebek için maalesef . Nikotin direkt olarak anne sütünden bebeğe geçiyor , veeee sütü de azaltıyor maalesef kalitesini etkilediği gibi 🙏🏻
Deletedmom_110 Aybasak napcannn bırakcannn aşkım birşey olsa bunun vebalını taşıyamazsın göz göre göre Yarabbi şükür deme lütfen bende içiyordum ne hamilelikte ne emzirme sürecimde içmedim suan da tamamıylaaa bıraktım çok zor oldu bas ağrım aylarca sürdü sinir ama zorundayım ben bir annneyim dünyaya getirdiysem sorumluluklarım var kendimi geçerim.
Aybasak trinityy ben gebelikte içmedim dayandım ama su an zorlanıyorum iciyorum bebek uyuduğunda. Zaten stres yasıyorum bari kendim icin keyif olsun vs diyorum
QueenMom__ Aybasak yani marifet değil ama iki emzirme de de içtim, sadece emzirdim kalitede yada miktarında azalma olmadı, hatta 2. Si 10 ayı geçti emziriyorum. O stresi biliyorum beni o içmeme stresi daha da etkileyecekti o yüzden içtim. Ama tabi ki önermem 😅
Yelda35 Aybasak ben içtim linçleyen olur şimdi sizi. Evet zararlı ama düşük nikotinli sigara içebilirsin dayanamıyorsam
Deletedmom_110 Aybasak taktir senin gördüm yazdım bende yaşadığım için inşallah iğrenirsin bu süreçte amin😂😂
annekadin21 Aybasak ben sizi iyi anlıyorum. Hamilelik oncedi gunde 2 paket içen insndim çok stresli bir hayatım var brz üst üste kötü şeyler yaşadım. Hamileligim de riskli gecti. İçmedim. Direndim. Ama bebegim erken dogdu çok stresim oldu ilk başlarda direndim ama bende 1 aydir falan tek tük içiyorum. Bebeğime tek bakıyorum ve bazen stresi yönetemiyorm. İçmeyen anlamaz. Herkesin iradesi aynı değil. Kendinizi suçlamayın evet bebeğiniz için sorumluluklar var ama kendinizin de bir hayatı var. Evet abartmayin 3 4 u geçmesin ama.. insansiniz robot değilsiniz. Stres ile başa cikamazsaniz daha büyük sorunlar olur. Bu iyi geliyorsa malesef yapcak bisi yok. Bende üzülüyorum bazen içmemek için zorluyorum kendmi ama.. dayanamadığım yerde bir iki nefes çekip bırakıyorum
Aybasak annekadin21 tesekkur ederim çünkü stres atmak icin yaptığım şeyi pişmanlık duyarak daha çok strese çevirdiğimi Farkettim. Bu yazınız iyi geldi teşekkürler
ozgekeremm annekadin21 yoğurt yemek lazımmış zehri temizlesin diye bir de sonrasında 3 saat emzirmemek Ben hamilelikte ve ilk 7 ay içmedim Ama şu an her şey çok stresli gram uyku yok çığlıklarla uyanmalar baş edemiyorum gece herkes uyuyunca saat kaç olursa artık 2 mi 3 mübir iki tane içiyorum sonra da yoğurt yiyorum çok emmiyor ek gıdaya geçtidiye avunuyorum