meliko04 bu yaşadığın durum çok normal herkes çocuk doğar doğmaz kendini anneliğe hazır bulmuyor kendini. Mesela ben çocuk istemiyordum eşim ha bire çocuk diye başımın etini yedi öyle oldum. Doğdu ama oyle kendimi anne moduna hazır halde bulmadım hatta çok zorlandım üstelik bir de kocamın tarafı anneligim ile uğraştı durdu çok zor zaman geçirdim hayatımın en zor zamanlarıydı sonrasında adapte oldum beni olumsuz etkileyenlerden uzak durdum bebeğime de uyku eğitimi verdim kendime geldim. Şimdi oğluna aşık bir anneyim. Verdiğim sevgiyi geri bana hissettiriyor. İlk zamanları çok zor 6 ay filan olsun o gunlerinize gülüp gececeksiniz. Bir de emeklemeye filan başlasın gerçekten üstünüzden yuku azalacak. Bebeginize simdi gidip sarilin emziriyorsaniz ten teması kurun emzirmiyorsaniz sarılın bol bol. 4 ayda atak geçiriyorlar. Havalar sıcak akşamüstü çıkın biraz dolaşın eve gelince dus aldırın uyutun esinizde bir zahmet destekte bulunsun veya cevrenizde destek olacak varsa destek istemeye çekinmeyin tek çocuk büyütme zorluğunu çok iyi bilirim ama hepsi geçici hep böyle ağlamayacak ek gıdaya filan geçsin gece uyanması azalacak şimdiden pes etmeyin daha diş çıkarma donemi olacak her an bir zorluğu olacak