araspoyraz Sabah 7 de kalkiyor fiks. Süt diye bozulmuş plak gibi peşimde geziyor. Günlük süt 150 CC veriyorum. 2 saat sonra kahvaltı yaptırıyorum. Tost, omlet, haşlanmış yumurta gibi her geçen gune yaydigim çeşitlilik var. Domates, salata, peynir klasik zaten. Hergun tabağında var. Arada yumurta yerine 2 tatlı kaşığı reçel veriyorum. Hergun bir tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi olmazsa olmaz zaten. 2 saat sonra küçük boy mevsimine göre meyve veriyorum (karpuz, kavun, nektarin, muz, üzüm vs birinden biri) Sonra öğlen uykusuna yatıyor. 2 saat fiks uyuyor. Uyanınca yarım saat bekliyorum. İyice ayilip kendine gelmesini bekliyorum. Sonra öğlen yemeği yiyor. O gün ne çıktıysa şansına o. Pilav, makarna, erişte pilavı, mantı, bulgur pilavı birinden biri ana yemek zaten genelde 2 yemek kaşığı yiyor. Onun disinda 4 yemek kaşığı mutlaka sulu yemek yediriyorum. Bazen köfte patates ya da tavuk but oluyor. İspanak bu aralar çok seviyor. Yoğurt yemeklerimizin olmazsa olmazı. Zorda kalmadıkça hep kendim mayaliyorum. Hazır yoğurt kesinlikle tercih etmediğim şey. Öğlen yemeğinden 2 saat sonra ev yapımı sütlaç yediriyorum küçük bir kase. Derken akşam yemeği zamanı geliyor. Çorba yoğurt şeklinde gidiyoruz. Daha fazla yemiyor. Yemekten 3 saat sonra 100 CC gunluk süt ve bitti. İyi geceler. Diğer günler de ceviz badem fındık gibi ek gıda takviyeleri veriyorum ama benim oğlana yemek yedirmek çok çok çok zor hatta imkansız. Çeşitli saklabanliklar, palyoculuklar neler neler yapıyorum bir Allah bilir. 2 Gr aldirabilmek için bir öküz gibi bagirmadigim kaldı. Olan kilosunu hiç değilse koruyalim derdindeyim. Oğlum 2 yasinda bu arada.