araspoyraz 7.5 aylık sabah uyanır emer 1 saat sonra mısır unlu lor peynirli yumurta-menemen-yumurtalı krep-bebek pankeki (peynirli)-zeytin ezmesi-kendi yaptığım bebek reçeli-yaban mersini,muz içerisine keçiboynuzu unu(çikolata gibi meyveleride dondurulmus oluyor bayılıyor birazda avokado ekliyorum içine-peynir,şeftali,kavun evde ne meyve varsa birinin suyu birinin normali pureyi bıraktık taneli yiyor
Öğlen yoğurt,pekmez,ruşeym veriyorum
Sonrasında dün mısır ununu tereyağında kavurdum içerisine rendelenmiş havuç ve kabak ekledim biraz daha kavrulduktan sonra tel şehriye ekledim sonrasında yoğurt ve yumurta sarısı ile karıştırdım üzerine nane mis giji çorba(içerisine tavuk suyuda ekledim)
Arada meyve ve kefir yiyor
Gecede uyumadan yoğurt şeftali kayısı keçiboynuzu unu karıştırıp yediriyorum yatış
Meyve püresi çok seviyor
Meyveleri suda hasliyorum içerisine kuru dut kuru üzüm ekliyorum biraz daha kaynatiyorum blendardan geçiriyorum dolaptan çıkarıp yediriyorum
Semizotu çorbası bayılarak içiyor,
Meyvelerin suyunu veriyorum çok seviyor
Birde ben hep dolaptan soğuk yedirdim,
Şu anda diş çıkarma döneminde ama hiç iştah problemi yaşamadık çünkü soğuk yiyor zaten ( hiç hastalanması)