Talyaninannesi benimde ikizlerim var eylülde 3 yaşına girecekler kreşle anlaştım yarım gün olarak başlıyacağım hem onların alışması hemde benim işe dönmem için iyi olacak kendileride istiyorlardı yerinizde olsam yarım günle başlatıp uyum sürecine göre hareket ederdim