3 yaş çocuklarla çalıştım. Çocuk gelişimciyim bu arada. Kesinlikle erken bir yaş değil ama çocuktan çocuğa çok fark ediyor. Misal bir çocuk vardı annesi gelene kadar hiçbir etkinliğe,oyuna katılmayip içe kapanık bir şekilde bir köşede oturmayı tercih ederdi (dahil etmek için elimizden geleni yaptık). Bir çocuk vardı annesi almaya geldiğinde bile gitmek istemezdi. Size onerim kreşe vermeden önce mutalaka saatli olarak çocuğunuzu anneanne babanne yakindaysa ya da güvenliğiniz birileri bırakın. İlk gün 1 saat ikinci gün 2 saat üçüncü gün 3 saat gibi. Yani sürekli siz ilgileniyorsaniz çocuk sadece şize alışkınsa bu durum geçerli. Kreşte de çocuğa güven vermeniz çok önemli bak annecim şu saatin büyük kısmı şuraya geldiği zaman ben buraya gelicem akşam seninle şu oyunu oynayacagiz tarzında. Umarım yardımcı olabilmişimdir 😍