Şöyle bir yorumlara baktım da ne kadar kavgacı saldırgan anne var burda evet çocuk bunlar yaramazlık yaparlar o anlık itebilirler adı üstünde de çocuk ne demek duvara carpasim geldi falan bazıları da o anneyi bidaha o parka gelmez ederdim yok parki ayağa kaldırırım vs vs demişler Allah aşkına ne yaşıyorsunuz siz ya biraz olgun olun bu kadar basit şeyde oldu ufacık şeyde hemen tutusun kavgaya bu mu yani çocuğun yanında diğer anneye kızıp çocuğu daha mı korkutmak amacınız kimsede anlayış kalmamış