Neslikara 2 bucuk aylıgız sünnetimizn 3. Günü bu gün hiç bir sıkıntı yaşamadık cok şükür / daha erken yaptırmadıgım için pişman bile oldum karton bardak koyduk bezini 2 saat de değiştirip kremını uyguladık ilk çişini yaparken zorlanır demişlerdi onu bile anlamadı kuzucumm 🤗🤗