NaimeYilmaz Şuana kadar Fatma hanımdan yana memnun kaldık 2 gün önce kontrole gittik yemeğe çıkması gerekiyormuş 10 dk kadar gecikmiş yine de kırmadı bizi kabul etti yoksa 45 dk yemekten gelmesini bekleyecektik. Hamdi Murat beyde iyi ama çok yoğun bir doktor bütün yenidoğanların ilk muayenesini o yapıyor denk gelmek zor oluyor şu ana kadar hep randevusuz gittiğimden kim denk gelirse ona gittik ama Cengiz beye bir daha gitmem çocuk çok öksürüyor diyorum daha çok öksürürse gel diyor hastalık ciğerlerine inince ilaç tedavisine başlarız dedi Fatma hanımda ciğerlere inmeden hemen tedavi edelim 10 günü geçmiş dedi, şu platform sayesinde bizde birşeyler öğreniyoruz bende senin sayende Derya hanımı buldum sana da çok teşekkür ederim 💕