Dupduru19 merhaba bundan 2 ay kadar önce 6,5 yasındaki oğlumu tesadüf çocuk doktoru muayene etti testisin biri inmemiş gibi bi ürolojiye götürün dedi götürdük muayene etti iyice normal ama yinede 6-8 ay sonra bi daha muayene edelim dedi.panik yapmayın zaten içiniz rahat etmicek bi doktora götürün