ASnowflake ben vayagudir götürmüyorum aylık kontrole eşim yüzünden. İkinci çocuğunuz ve ben çok pimpirikliyim ilkinde onu çok yordun diye bunu zırt pırt hastaneye götüreme çocukta birşey yok diyip durdu. 9. Ay jonturlu var kan değerlerine bakılacak diyip ısrar ettim ama taşındigimiz için ugrasmadi hemde ben tek goturemezdim eski evimizin ortasında ulaşım zordu çok şükür şimdi burası daha kolay kendim alıp gidicem pazartesi