Zlhaanne annem de o yaşta girmişti, size tavsiyem sakın kortizol içeren ilaç kullanmayın. Hormon takviyesi almayın, akışına bırakın, sakin olun. Maddi imkan varsa yumurtalık doldurabilirsiniz ama ne gerek var zaten bir evladınız varmış. İkinci çocuk da yaklaşık 5 seneye kadar olabiliyor çünkü daha başındasınız.