Zlhaanne Anladım bende 30 yasındayım 5 ve 4 yasında 2 çocuğum var ve 2 ayda 3 ayda bir adet oluyordum geçen hafta doktora gittim alttan muayene oldum sıkıntı yok dedi sonra kan verdim hormon testi yaptılar dün sonuçlara baktılar onlarda temiz cıktı adet düzenleyici verdi doktor sadece bende aceba başka bı seyemi bakılıyorda anlasılıyor diye ondan soruyim dedim çünkü çevremdeki kişiler menopoz olabilir diye korkuttularda beni sagolsunlar doktora dedim herkez doktor zaten boşver dedi 😂 Bu arada bence hemen 2 çocuğu yapın inanın birlikte bianda büyüyorlar benim cocuklarımın arasında 1 yaş var nasıl geçti anlamıyorum bile ilk 3 sene zordu ikiz gibilerdi ama şuan çok daha kolay inanın istiyosanız inşallah Allah nasip eder 🥰