Zeynepefem Hanimefendi siz saçmalamayın..o zaman herkes altın yerine para götürüp “bak bu çeyrek parası, bu bilezik parası ona göre gidip alamadım” diyip taksın..Altın bu altın ya düşer ya çıkar..çeyrek almaya gittiklerinde yükselmiş olsaydı mesela 2 çeyrek parası etmeyecekti o zaman üstünü mü isteyeceklerdi? Azıcık mantık kullansanız anlayacaksınız aslında😏😏