Elmas16 ezgiii12490 siz çok yanlış düşünüyorsunuz eşiniz kesinlikle haklı adam size çeyrek parası yollamış para takacaksanız bile 2 çeyrek parası olması lazım hakka girmeyin o zaman ki para ile şimdikinin değeri bir mi ben asla kabul etmezdim helal de etmezdim yani
filizmom ezgiii12490 adam görevde olduğu için altın yapamamış hala para diyorsunuz. 2 çeyrek takacaksınız tabii ki. Parasını da değil altını. Ne diyeceksiniz adama sen görevdeydin altın yapamadın diye biz de yapmadık mı?
ikikizannesi0 filizmom sen gorevdeydin yapamadın çeyrek yerine para taktın sindide altın firladigi için bizimde işimize böylesi geldi denilebilir ancak😅😅
tultanhanim Şöyle düşünün, o zaman siz değilde arkadaşınız evlendi. Bi sebeple 2 çeyrek parası gönderdiniz. Ama niyetiniz 2 çeyrek takmaktı, bunuda belirttiniz. Şuan evlenen sizsiniz, o zamanki miktarı mı beklersiniz, 2 çeyrek veya 2 çeyrek parasını mı?
GezginPaNDa ezgiii12490 ya iki çeyrek takacaksiniz ya da iki çeyrek değerinde para . Sonuçta Türkiye’de enflasyon gerçeği var. Ben evlenirken çeyrek 308 tl idi . Şimdi ben düğünde 300 400 tl taksam bir kişilik yemek parası etmez .
Belcim30 ezgiii12490 ne vermişse onun üstüne 200 300 koyup takılır bizde.. Altın para olmasının bir önemi yok onu karşılasın yeter
D_deniz ezgiii12490 Bi zahmet gidip altın alsaydı = veya siz altın parası ile gidip altın alsaydınız aynı şey hanfendi ikisi sanki birbirinden farklı bsy mis gibi konusuyorsunuz. Siz helal etmiyorsunuz ben de etmiyorum size 2 altın parası gönderen akraba da size etmeyecek bu kadar basit. Bencil lik çok kötü bsydir kendine yapılınca aslan kesilmek ama başkasına yapmak bencilliktir. Bence bencil olmayın cömert olun ve eşinizin sözünü dinleyin.
Naparsanyap 2 çeyrek yada parasını takmalısınız tabiki. 2022 de gittiğiniz tatile şimdi aynı fiyattan gidebilir misiniz. Çok çok ayıp olur. Hakta değil mantığınız çok uyanıkça üstelik adam söylemiş daha ne .
defnem1602 ezgiii12490 siz uzakta olupta çeyrek altın parası gönderen taraf olsaydınız, ne beklerdiniz böyle düşünmeye çalışmanızı tavsiye ederim.
Gozdeklnc20 ezgiii12490 o size 2 çeyrek parasını vermiş. Gidip 2 çeyrek alsaydınız o zaman. Şuan 2 çeyrek parası takmanız gerekiyor, ya da 2 çeyrek. Onun o zaman taktığı parayı takarsanız çok ayıp. Hiç takmayın daha iyi. Mantık çok basit. O zamanın şartlarında 2 çeyrek parası takılmış. Siz de bu zamanın şartlarında 2 çeyrek parası takmalısınız
Happybaby06 ezgiii12490 fiziken gelmemiş olması o paranın değerini azaltmaz. soylede bir gerçek var ceyrek eskiden asgari ücretin 10 da biri ediyordu şimdi ise 4 te biri.Ceyrek taktığım bazı kişiler bana gram taktı ama kizmadim çünkü maaşları düşüktü…sizde orta yolu bulup 1.ceyrek 1 gram şeklinde takin
Prensim_06 ikikizannesi0 bir de savunuyor ya adam kendisi görevde olduğu için o zamanın çeyrek altın fiyatını göndermiş alamamış napsın yani gerçekten ya anlamıyorum bazen bu insanları
ikikizannesi0 Prensim_06 işine öylesi geliyor çünkü alıp kullanırken gayet güzel yerine koymamak için kırk takla ama hakkını yemeyelim eşi harbi adammış çeyrek götürmek lazım diyormus 😅😅
Prensim_06 ezgiii12490 eşimin akrabası bizim düğünde 2 ceyrek parası takmış arayıp bunu bildirmiş görevdeyim ceyrek yapamadım para taktim diye Hanfendi siz anlamakta güçlük çekiyorsunuz heralde o zamanın altın fiyatı da size takılan parayla aynıydı sizde o zaman çeyrek altın almayın, şuan 2 çeyrek altın fiyatı ne kadarsa gidin verin o zaman nakit olarak direk aynı mantık diyorum yani nasıl aynı diyorsunuz ya hani bana umarım açıklayıcı olmuştur
ezgiii12490 Prensim_06 o zaman herkesin taktiği parayı ceyrek yada gramla esitliyelim biz oyle mi takalım falancanin oğlu 200 lira taktı 10 gram o zaman ben ona 10 gram mi takayım diyim
ikikizannesi0 Prensim_06 yorma kendini canım arkadaş takmak istemiyor bazı insanlar insanı iyilikten sogutur gerçekten kimseye birşey takmamak lazım galiba onun yerine kendin için birikim yatırım yap daha iyi baksana millet alırken kepçeyle gelsin ama verirken çay kaşığı ile vereyim derdinde şaka gibi