Muhammedtrn [silindi] tane fiyatı 0,7 ye geliyor bazen dahada az. Hesaplayıp karşılaştırma yapabilirsiniz 🤗
Esilakus [silindi] bende sleepy kullandım pişik yaptı a101in bezine geçtik kızım şuan 4 aylık çok memnunuz
Betulb [silindi] bence ıslak mendili yıkayıp kullanmayı deneyin .ben oyle yaptiktan sonra pişik olmamaya basladi.belki sizinde ıslak medil yapiyordur
AyseYusufZeynep [silindi] molfix tavsiye ederim, bende sleepy kullandım epey ama sızdırma yapmaya başlıyo bir süre sonra molfix de henüz yaşamadım sızdırma, tavsiye de ederim daha fazla gidiyor sleppy ye göre günlük kullanımı uzun yani. Pişik de yapmadı bebeğime
ALPASLANINannesi O kadar cok bez denedik ki bazisi pisik yapti bazisi sizdirdi 2 haftadir baby me kullaniyorum pisik de yapmadi 10 gibi bezleyip sabah 8 gibi aliyorum bir kere bile sizdirma yapmadi cok memnunum