Canım benim pişik inanki bezle alakalı bir durum değil bir çok bez denedim hediye çok geldi ilk baş hepside farklı neyapıcam yok bunu kullanmıyorum diye kenara atacak halim yok hepsinide kullandım birkere yeni doğduğunda pişik oldu o da benim cahilliğim dikkatetmeyişim ilk önceliğin tedavi birkere pişik olan bebeğe eczaneden pamuk kullan ıslak mendil değil kesinlikle pudra kullanma pudralı kremde kullanma hava almasını engellemesin ve hametan, hamazinc diye krem var bunları kullan düzenli sık bezini değiştir kaka yaptığı zaman ılık suyla ve sabunla yıka enfeksiyon olmaz böylece bebeğin hem güzel kurular kreminide sürersin inan bana heöen düzelecektir egzama falan değilse egzemaysa da travozolda ileve edersen söylediğim kremlere yine iyileşecek şimdi bebeğin düzeldi pişik gitti birdaha pişik olmaması için düzenli olarak bezini değiştir ıslak mendili ılık suyla yıka kaka yaptığı zaman ılık su ve sabunla yıka güzelce kurut istediğin kremi kullan ama pudra kullanma sakın inan birdaha pişik mişik hak getire istediğin bezide kullan ben kızıma gündüz bimin Jennywilly sini gecede prima kilotbez kullanıyorum uykusunu bölmemek adına ilk ayında pişik oldu 1 kere daha sonra sana dediklerimi uyguladım pişik mişik hak getire tertemiz içim rahat. Zaten çocuğun kakasını ıslak bezle nasıl arındırırlar anlamıyorum ben suyla zor arındırıyorumda.