Asil3534 TheLatte defnem1602 ENERCII _yaseminturann esracck mymom81 Poly-ana Sermec27 brnglsmm _yaseminturann Eylulsareninannesi_ Kalimbanne Minikkuzum1999 myferimah adaatuna Yesillimon ayseee_ bitboylum Sermec27 Kızlar hepinize teşekkür ederim kan verdim sonucum çıktı gebelik yok doktora testlerimi de gösterdim gölge dedi sonucunda gebelik yok dedi Cevap verdiğiniz için tekrardan teşekkür ederim ❤️
Asil3534 defnem1602 yaptırdım sağlık ocağında sonucun çıkmasını bekliyorum çıkınca yazıcam buraya inşallah
bitboylum Gerçekten olmasını isterdim ama her şeyin hayırlısı umarım en kısa sürede anne oluyorum haberini de alırız canım
Asil3534 bitboylum hayırlısı inşallah 1 kızım var anneyim suan ikincisini rabbim ne zaman nasip ederse artık