Asil3534 kac gun gecikmeyle yaptın testi bende 4 gun gecikti netti ikinci çizgi bekledim hemen doktora gitmedim doktora gittiğimde 6 haftalıktm 3-4 haftalık gidince bebek gözükmüyor genelde uygulama hesabına göre 5-6 haftalıktm tam hatırlamıyorum doktor 6 haftalık demişti