Afsk aynı anda ağladıkları oluyo tabi. Huylarını öğrendikten sonra hangisinin ne derdi var ağlamalarından anlıyosun. Darda kalırsam youtube da bi kaç bebek görsel videoları var televizyona yansıtıyorum. Meyveler falan dans ediyo müzikli videolar. işimi halledene kadar oyalanmış oluyolar. İstisnalar olsa da aynı anda uyutup aynı anda uyandırmaya çalışıyorum. Onlar uyurken çorbalarını ya da muhallebilerini hazırlıyorum. Oyunlar oynuyoruz tekerlemeler söylüyorum. Sosyal hayat sıfır olsa da çok zorlansam da çoğunlukla aç kalsam da çok güzel geçiyo her günümüz. Şu an 8 buçuk aylığız. Kendimi çom adamışım onlara. Son zamanlarda bedenen şikayetlerim oluyodu. Kemik ağrılarım sırt ağrılarım kramplar eklem ağrıları unutkanlık saç dökülmesi. D vit yerle bir olmuş. Folikasit b vit değerleri çok düşmüş.Aylardır güneşe çıkmadım. Beslenmeme de dikkat edemiyorum onlarla ilgilenmekten. Bi sürü ilaç yazdı doktor. Mecbur bi süre yardım alıcam bu ay. Sizinkiler kaç aylıklar