Anastasia benim ikizlerim de yedi aylık gaz ve uyku anlamında toparladık çok şükür. Onun dışında büyüdükçe zorlaşıyo. Ama her gün bi öncekinden güzel oluyor. Her gün tekrar tekrar aşık oluyorum. Sesli hale gelen gülücükler, her gün öğrendiği yeni hareketler, bi bakmışsın patlayan minicik bi diş, oyun istekleri, birbirleriyle oynamaları... Her anlamda dünyanın en güzel şeyiymiş ikiz annesi olmak. Layık gören allaha şükürler olsun. Rabbim olmayana da versin. Bizlerde sağlıkla büyütelim inşallah.