Hazal_annesi ipek_ipek ya bende yanıma alayım dıyorum artık başka çarem kalmadı ama gündüz nasıl olacak ışte
bireylulmeselesi_ Hazal_annesi 4 ay 2 gunluguz onceleri sabahlara kadar sallayarak uyutuyordum bu 1 ay olacak memede uyutup besige koyuyorum 😊
OguzKZeynepH Bütün 4 aylıklar mı aynı olur ya :( bu 4. Ay çok ciddi atakların oldugu bütün düzeni değiştiren bir ay mış. Benimde kızım sanki çok acı verecek birşey yapmışsın gibi ağlayıp uyanıyor sık sık. Her seferinde meme istiyor birde. Kısacık emip uyuyor başka. Türlü sakinleşmiyor. Uyku denen bir şey kalmadı.
esradnz Merak diyorum 4.aydan sonra düzene bindirebilecek miyiz ki🙄 şu an hiçbir şekilde düzen , uyku, yeme, keyif hiçbir şey yok 🤦♀️
Hazal_annesi esradnz bende onu merak ediyorum. Bir düzen olacağını sanmıyorum artık alıştı kolda uyumaya 😥
Sevimnaz Hazal_annesi karnı doyunca uyuyakalıyor çok mızmızlanırsa uykuya dalmakta güçlük çekerse sallıyorum aksi takdirde yanina uzanıp uyumasını bekliyorum 20 25 dk oraya buraya dönüyor uyuyakalıyor sallamaya pek alistirmiyorum çoğunlukla kendi uyuyor.
ipek_ipek Deletedmom94 anne yanı beşiğinin bir tarafını açtık yataga sabitledik. Kızım beşikle benim aramda uyuyor, ortada uyuması biraz sakıncalı olabilir.
Yigitinnannesi Hazal_annesi olsun ya onlarda çalışıp bize bakıyorlar tatilde bile yardımcı olsa yeter yine