Kucağımızda uyutuyorduk biz, yatagına koyarken açıyordu gözlerini geri. ben de artık yatağa yanıma aldım, emzirirken uyuyakalıyo sabaha kadar dip dibe uyuyoruz acıkınca kıpırdanıyo hemen memeyi alınca devam uykuya. Şimdi çok güzel ama bana ve kokuma çok alıştı biraz büyüdüğünde yatağına yatırmam zor olacak gibi, yaşayıp göreceğiz artık 😂