minervadefne silerken mopu halıya geçince hafif yukarı kaldırıyo ki mop değmesin diye ama halının kenarları hem parke hem halı olduğu için o bölgelerde cihaz algılayamıyo kenarlarına mopu değdiriyo 🥹 benim de krem rengi hepsi 😂 ama şöyle yapıyorum halı varken sadece süpürme yapıyorum mopu çıkarıyorum, eğer silme istiyosam halıları kaldırıyorum öyle silme süpürme yapıyorum her halükarda kullanışlı kurtarıcı bişey 🫶🏻