annesininballisii 34. Haftada 2800dü diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam
Gebelik şekeri varsa riske atmak istemezler bende şeker yoktu ama tansiyondan şüphelendiler uzun süre araştırdılar ve kan değerlerim aşırı düşüktü o yüzden tansiyon oynuyor denildi
ilaç vs kullanmadım ama tansiyon sorun olursa diye de 37de doğum yaptım siz de riske atmayın şeker varsa
Yaşanacak olan yaşanıyor engel olunmuyor yeğenim 35. Haftada doğdu turp gibi maşallah her bebek aynı olmaz ki 38 gayet ideal