Yarın 35. Haftamıza gireceğiz ve bebeğim her zaman ki givi önde gidiyor en son 2 hafta önce gitmiştim ve 2150 demişti doktorum toparlamaya gününü yakalamaya baslamıstı ama su 2 hafta da ne oldu bilmiyorum (ben normal rutinimde devam ettim) 1 kilo almış ve 38 hafta uyumlu görünüyor. Seni daha fazla bekletemem önümüzdeki hafta gel gün belirleyelim son duruma göre dedi. İçimi bi korku aldı daha haftası kücük uyumlu olduğu hafta büyük olsada ben onunla geçirdiğim günleri düşünüyorum sadece. Evet agırlastık zorlanıyorum ama sanki bebeğim biraz daha benle kalsa daha iyi olurdu özleyeceğim galiba… içimm çok buruk arkadaşlar 😔 bebeğime kavuşacağım ama değişik bi duygu suan yasadıgım normal mi sizce?