Braa3434 tsh yüksekken düşürmek için bi ilaç var, o da tiroid hormonu, levotiron ve euthyrox zaten sentetik hormon gibi bişi, dışarıdan alınan sizde olmayan hormonu tamamlıyorsunuz bir nevi.
Tsh düşük olması fazla hormonu gösterir, onun için hormon baskılayıcı (antitiroid) ilaç var ayrı onlar da Propycil ve Thyromazol. ben senelerdir levotiron kullanıyorum annem de propycil oradan biliyorum artık seceresini:)
cikolataliekmek ben levotironla emziriyorum dediğim gibi o da süte geçiyor, bebeğimin tahlillerinde hiç sorun olmadı şimdiye kadar. siz yine gittiniz mi kaçırmış olabilirim endokrinden randevu alın almadıysanız, hipertiroidin bir sürü etkisi var, dedikleri gibi kalp sorunları, kilo kaybı terleme yorgunluk vs. siz iyi olun ki bebeğinize faydanız olsun.