cikolataliekmek ya ben de bugün öğrendim 0.005 çıktı tsh, t4 de 2.31 çıktı. Çok fazla çalışıyomuş çarpıntım falan oluyodu, terliyorum sıcak basıyo hepsi belirtileriymiş meğerse. Doğumdan 4 ay sonra tahlil yaptırdım, sezaryen doğumdan sonra yükselebilir ya da çıkabilir diyen de var 1 ay sonra tekrar baktırıcam yine düşük çıkarsa endokrine görünücem. Sizin değerleriniz nasıl oldu şu an?