deniz-44 ay bende de olmuştu hatta uykusuzluktan ve sinirden ağlarken böyle bir post açmıştım. Bi kaç gün bebeğinize daha çok birileri baksa siz biraz rahatlasanız çok iyi gelir. Bir de zaman içerisinde şu kafaya girdim dedim ki uyuyamıyorsam da Şuan uzanıp dinleniyorum bu da iyi geliyor gibi düşünmeye başladım kendimi strese sokmadım böyle düşünerek bana biraz iyi geldi. Zaman içerisinde daha iyi oldu