Ysuf-cnnt Ozlem_yldz benim bebek.beni emerdi emerken başlardı kıvranmaya.sonra emmeyi yarıda bırakıp ağlar,ıkınır,karnı şişer ve ishal gibi böyle altın sarısı pütürlü kaka yapardı.ve pişik olurdu.sancıdan uyumazdı.ne zaman aç olur o zaman uyuyordu.😔
Ozlem_yldz Ysuf-cnnt tıpatıp aynı durumu yaşıyoruz. Benim bebeğimin de kakası o şekilde ve kaka yaparken acayip gaz da çıkarır
Ozlem_yldz Ysuf-cnnt ama bebeğim pişik olmadı daha hiç. Tokken de uyuduğu oluyor. Günün belli saatlerinde krizi tutar
Ysuf-cnnt Ozlem_yldz kriz akşam 6dan gece 12 ye kadar mı tutuyor? Eğer öyleyse kolik bebektir.birde pişiğine bak bakalım olursa pişik inek sütü alerjisi denilebilir.
Ozlem_yldz Ysuf-cnnt pişiği yok karnı sürekli gurulduyor. Sesini duyabiliyorum. Krizi de değişiyor eskiden gece idi şimdi öğlen 12/5 arası
Meltemasya2309 Sulebrk mercimek çorbası bebeğimi kavuran çorba 😣 40 i yeni çıkmıştı herkes iç iç süt yapar arkasına kimyon yut dediler bebeğim delirdi delirdi günlerce ağladı gazdan
yag Sulebrk valla ben yiyeceklerin gaz etkisine pek inanmıyorum yesem de yemesem de işk 3 ay hep gaz oldu benim bir sürü damla kullandım relaktaz bio gaia bana çözüm oldu inanın kuru fasulye bile yedim sütümün dudak olması için şükür sütüm azalmadı bence bu Daha önemli zaten bebek büyüdükçe hareket arttıkça gazını çıkarabiliyor zamanla fazla takmayın herşey zamanla değişiyor yerini başka bir sorun alıyor beneklerimize rabbim can sağlığı versin bunlr tatlı telaşlar 💕
Ertugrulun_Annesii Sulebrk lahana, havus suyu bunlar resmen kivrandirdi bebeğimi 😔 diğer herşeyde de yine gazi oldu 😕 ama rezene ve kimyon içiyorum daha iyi geliyor.