My_son Sulebrk benim bebegim gazli ne yesem daha da artiyo cocuk hergun sancidan uyuyamiyo valla. Salatalik domates bile yapiomus. Doktor sut ve sut urunleri dana eti fln yeme demisti. O derece yani ac geziyorum bildigin
AtaTrkmn Sulebrk saymakla bitmez ama benim bebeğime gaz yapanları söyliyim 3 ay yiyemedim bunları Süt Yoğurt Yumurta Beyaz peynir Domates Salatalık Helva Hurma Ispanak( yediğimde bebeğimi gazdan hastaneye götürdük) Mercimek Bulgur Nohut Taze fasülye Lahana Salata( çiğ olan bütün sebzeler) Çay Kahve Gazlı her türlü içecek kola fanta vb Çiğ köfte etli-etsiz farketmiyo Hergün yemek listem şu şekildeydi Sabah kaşarlı tost su Öğlen şehriye çorbası Akşam 1 gün haşlama tavuk-pilav 1 gün köfte makarna Ceviz fındık yedim çok çok günde 3 4 litre su içtim yoksa böyle yemeğe sütüm kalmazdı🤦🏻♀️
Ozlem_yldz My_son bende öyleyim aç geziyordum ama yesem de yemesem de Bebek ağlıyor. Bütün annemler Bebek çeyizi serçeye geldi ve halimi görünce şok oldular. Doğum sonrası 10 günde 11 kilo verdim gebe kapmadan önceki halimden daha zayıfım. Annemler sadece soğan ve acı yeme herşeyi ye dediler ama ben korkuyorum yemeye. Gaz yapmayan bişey de bulamıyorum yiyecek
My_son Ozlem_yldz bende 10 gunde7 kilo verdm felaket gunlerdi daha da artarak devam ediyo yaaa. Gece 3 den sonra yari uyur vaziyetteyiz
Busraoxuz Sulebrk brokoli 🥦 amam Allahım o gazı hayatım boyunca unutamam. Haşlanmış yumurta ve cıkolata en fenaları 🤦🏻♀️
Ndderdem Sulebrk valla gazlı bebek ne yaparsan yap gazlıdır. Yesende gaz yapıyor yemesende 😕 rezene cayı ıyı gelıyor sankı. Bide bebege gaz masajı yüz üstü yatırma
Nyr195 Hamilelik kilolarını gaz sayesinde verdik kızlar benceee diyet falanla değil 😂😂onu yeme bunu yeme bol.bol suuuu 😊
bloggeranne Sulebrk ben herşeyi yedim şükür bebeğimde öyle çok gaz sorunu olmadı tabi rezene ve kimyonun faydası var her yemeğime kimyon atarım ve sabah akşam rezene içerim
Berenkeremannssi Çay kahve herkeste aynı dert peki bu çoğu vitamınli gidaları tüketmiyoruz sütümüz nasıl yararlı olucak bunu da düşünmeden edemiyorum
Ysuf-cnnt Ozlem_yldz benim bebek.beni emerdi emerken başlardı kıvranmaya.sonra emmeyi yarıda bırakıp ağlar,ıkınır,karnı şişer ve ishal gibi böyle altın sarısı pütürlü kaka yapardı.ve pişik olurdu.sancıdan uyumazdı.ne zaman aç olur o zaman uyuyordu.😔