ElifKaratas kaderbilge çok gecmis olsun canm dişlerde yapıyor olabilir ateş. Bizde ateş yapmadı ama yapısal olabilir 6 aydır olduğu aşılar da hiç ateş yapmadı.
rabiaozdmr kaderbilge tadımları yapıyoruz ,emeklemedik ,kafa üstü sürünüyoruz,desteksiz oturamıyoruz, herseye ağzımızı açıyoruz , kucak seviyoruz, çok huysuzuz 😂
kaderbilge rabiaozdmr bzide ağzımızı herşeye açıyoruz desteksiz 5 dakika fln oturabiliyor emekleme yok genelde döne döne gidiyor emeklemeye calisio ama daha yeni
diapmelka kaderbilge parmağımı sürttüğümde biri tırtıklı hissediyorum diğerinde o his yok ama beyaz olarak görüyorum damak yüzeyine çok yaklaşmış
incibaby kaderbilge evet önce nokta şeklindeydi beyaz birkaç gün sonra tırtıklı hale geldi daha belirgin oldu 🥰
beti07 6 ay 20 günlük hala desteksiz oturamıyor devriliyor hemen stres oldum bende ek gıdaya başladık kabızlık var baya kötü 3 güne bir oluyor ve ağlamalı oluyor hep zorlandığı için,kucak istiyor ,yerde sürekli dönüyor yorucu bir dönemdeyiz 😣
zey_lav kaderbilge benimde bebeğim 6 aylık kaç gündür mizmizlnama huysuz bugün çok kötü aglamya basladi sizce diştenmidir çok huysuz uymuamak için direniyor
kaderbilge zey_lav benim kızımda öyleydi sonra ateşlendi fln yani sadece kafasi yaniyodu kaç tane doktora gittik diş dediler Çarşamba günü muaynesi var bakalım ne dicekler