MucizemGeldi3545 eger sicak arabaya biniyorsa bebeginiz hani kucaginizda falan duruyorsa kis bitiyor zaten hic de astronor almayin seneye alin bize hediye geldi kis basindan beri kullaniyoruz bebegim 10 aylik pancodan alinmis cok memnunum cunku bebegimi oto koltuguna koyuyorum bende arabami kullaniyorum