Tgceee-95 Hamileliğimde ve lohusalığımda bir kaç haftada bir mutlaka iki üç kere elimde, avuç içimde, parmaklarımda ve ayaklarımda bu lekelerle uyanırdım. Hatta hamileyken göbeğimde, doğum yaptıktan sonra yine göbeğimde ve bebeğimin elinde ve bacağında bile vardı. Çok araştırdım ama bi sonuca varamadım. Kafanıza takmayın zamanla yok oluyor.