Tgceee-95 Kızlar sabah uyandım sap eli işaret parmağımda bi leke daha önce duymuştum kına lekesi gibi bişey diye ama korktum başına gelen var mı ne zaman geçer .
SevimliHayaletCasper Tgceee-95 bir çeşit mantar bende de oluyor. Ertesi güne geçer korkmayın cilde zarar vermez
cileklilahmacun Tgceee-95 benimde bildiğim ruhun sen uykudayken başka alemleri geziyomus ondanmis o leke hdhsisk🤷🏻♀️
sencokbiliyon Tgceee-95 korkulacak bir durum değil tamamen bilimsel bir açıklaması var. Yani ne cinlerin düğününe katıldınız nede onlardan biriyle evlendiniz 😊
kafamdakifazlalik Bende eşim ameliyat olunca ayrıydık aklım dualarım hep ondaydı kızıma da hamile olduğum için gidememiştim sabah uyandım elimde bu lekeyle uyanmıştım internette bakınca mantar diyordu ama dinen bakınca da çok anlam çıkmıştı hatta biraz korkmuştum 😅😅
whitenur Tıpta mantar ama dinimizde üç harflilerle ilgili kötü yorumlar var yada şöyle diyende var dinden uzaklaştığında olurmuş
DerinTuana tineanigra yetkili birine benzıyorsun diye vatandaslık görevi olarak hemen seni etıketledim.
sencokbiliyon DerinTuana ben de dahil 😂 bekardım annemi arayıp anne kızın evlendi demiştim 😂😂😂 kyk da kalıyordum. Dalgasına kına gecesi düzenlemişlerdi bana 😂 sonra araştırdık ettik işte tamamen bilimselmiş falan filan
Poly-ana Tgceee-95 Kına lekesi falan hurafeden ibaret bahsettiğiniz şey tinea nigra bir çeşit mantar türü kendiliğinden bir kaç güne geçecektir