yadeyade27 valla bit daha çok temiz insana gelir derler , ben çok fazla bitlenirdim ben küçükken bit şampunları öyle çok yoktu annem ispirto ile temizlerdi sirkeleri de tek tek öldürürdü , ama şuan bit şampuanları çok fazla var paranitti sanırım onu bir alıp deneyin derim sanırım ablamda yeğenimde onu kullanmıştı