yadeyade27 bir küçük böcek gibi oluyor yumurta yani sirke ise küçük beyaz gibi oluyor konak gibi dusunun. Özellikle ense kısmında çok oluyor. Çocuğunuz küçükse saçını kestirin isterseniz daha çabuk kurtulursunuz. Erkekse saçını kazitin hatta. Hijyenle alakası olmuyor yattığı yeri temiz tutun evdeki eşyalara geçmiyor eğer geçseydi benim aileme geçerdi. Sizde çocuğunuza saçınızı temas ettirmeyin eğer onda biterse geri sizden geçerse yeniden başlar. Paranit bende kullanmıştım ince demir bir tarakta oluyordu en iyisi o diye hatırlıyorum üstünden en az 15 sene geçmiştir biraz zor hatırlıyorum. Guneste filan saçı çok kaşınabilir bilginiz olsun. Sacinda bit yani o böceğe benzeyen yok diye bırakmayın çok cabuk sirke üretiyorlar maalesef. İnşallah kurtulursunuz bundan. Ailem özellikle babam akıl almaz şeyler uygulanmıştı saçıma. Boyaya asla izin vermeyen ailem sırf gitsin diye saç boyasına izin vermişti.